عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس hamed-salim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








اگه دلت خواست خورشیدم باش اگه دلت خواست مهتابم شو

شبا که خوابی آروم آروم اگه دلت خواست بیتابم شو

اگه دلت خواست آوازم باش اگه دلت خواست آهنگم کن

تو که نباشی خیلی تنهام اگه دلت خواست دلتنگم کن

تو که نباشی دلگیرم خاموش و تنها عشق من

تو که نباشی میمیرم از دست دنیا عشق من

تو که نباشی دلتنگم آه از بی کسی تنهایی

تو که نباشی وای از من با شب گریه هام عشق من

اگه دلت خواست داغم کن با حرم لبهات عشق من

اگه دلت خواست خوابم کن با فکر فردات عشق من

تو که نباشی تاریکم تنهای تنها بی رویا

تو که نباشی میسوزم با یادت اینجا عشق من

همین که هستی آرومم من همینکه گرم با تو دستم

همین که با من هرجاهستی همین که با تو هرجا هستم

تو که نباشی دلگیرم خاموش و تنها عشق من

تو که نباشی میمیرم از دست دنیا عشق من

تو که نباشی دلتنگم آه از بی کسی تنهایی

تو که نباشی وای از من با شب گریه هام عشق من

اگه دلت خواست داغم کن با حرم لبهات عشق من

اگه دلت خواست خوابم کن با فکر فردات عشق من

تو که نباشی تاریکم تنهای تنها بی رویا

تو که نباشی میسوزم با یادت اینجا عشق من


نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت12:46---8 مرداد 1391
پاسخ: پرو شدی جدیدنا هواستو جمع کن میام وبلاگتو از این شرو ورا مینویسم یعنی چی کیو دوست داری مگه من ازت میپرسم سیبزمینی؟؟برو اینجا خونواده زندگی میکنه مزاحم نشو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: برای ادامه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید,
[ یک شنبه 8 مرداد 1391 ] [ 12:39 ] [ حامد ]

.: Weblog Themes By salimhost :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 411
بازدید کل : 189384
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1