عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس hamed-salim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








اونی که دوستش داری بهش نگو دوستش داری

                                                       میره و تنــــهات می ذاره!

اگه باور نداری بهش بگو دوستش داری

                                                     میره و رو دلت پا می زاره!

آره می دونم عاشقشی ،عاشق اون نگاهش

                                         آره می دونم در به دری تا ببینیش اونو باز دوباره

منم یه روزی مثل تو عاشق بودم تا پای جون

                                                   عشقمو فریاد زدم و دربه در شدم نگو

رفتشو تنهام گذاشت و رو دلم پا گذاشت

                                        قلب منو سوزندورفت،رفت و با دیگری نشست

<<<<ببخشید اگر بد بودم>>>>

عاشـــــــق تنـــــها



نظرات شما عزیزان:

فاطی جیگر
ساعت18:58---1 فروردين 1391
تو که اینجوری حرفای عاشقونه میزنی تو که همه این چیزا رو میدونی چطور تونستی دل کسی رو که اینقد دوست داره بشکنی.خیلی دوست دارم با این که میدونم هیچکدوم از حرفایی که بهم زدی راست نبود ولی من همیشه بیادتم

فاطی جیگر
ساعت18:58---1 فروردين 1391
تو که اینجوری حرفای عاشقونه میزنی تو که همه این چیزا رو میدونی چطور تونستی دل کسی رو که اینقد دوست داره بشکنی.خیلی دوست دارم با این که میدونم هیچکدوم از حرفایی که بهم زدی راست نبود ولی من همیشه بیادتم

نویسنده الکی
ساعت16:13---26 بهمن 1390

عالی بود پسر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 بهمن 1390 ] [ 15:41 ] [ حامد ]

.: Weblog Themes By salimhost :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 189425
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1